Laadimine...
Pretensioonide esitamise aeg on eraisikule 24 kuud alates toote üleandmisest. Juriidiliste isikute puhul lähtutakse tootjapoolsest garantiiajast.
Pretensioonide esitamise aja jooksul on tarbijal õigus toote tasuta remondile või asendamisele. Kui viga on tekkinud tootja süül, kaetakse kõik materjali- ja tootmisvead ning töö ja varuosade maksumus. Tarbijal on õigus ka müügilepingust taganeda.
Pretensioonide esitamise aluseks on ostu tõendav dokument, ja pretensioon tuleb esitada kahe kuu jooksul puuduse avastamisest.
Pretensiooni alla ei kuulu toote kasutamise õpetamine, reguleerimine, hooldus, puhastus, kaubandusliku väljanägemise taastamine ega selliste vigade kõrvaldamine, mida on põhjustanud kasutamisjuhiste mitte täitmine. Pretensioonide esitamise õigus ei laiene kahjudele, mis on tekkinud transpordil pärast toote üleandmist ostjale.
Frog.ee ei kõrvalda pretensioonide esitamise õiguse ajal ilmnenud puuduseid tasuta, kui see on põhjustatud:
Frog.ee tugineb vastutuse kindlaks määramisel tootja volitatud esindaja poolt teostatavale ekspertiisile (diagnostikale). Kui ekspertiisi tulemusel selgub, et puudused on põhjustatud eelpool loetletud teguritest, kuid seadme remontimine on võimalik, siis on tarbijal võimalus tellida tasuline remont. Vedeliku- või niiskuskahjustusega ja/või mehaanilise vigastusega seade kuulub edaspidi ainult tasulises korras remontimisele.
Seadmele teostatud ekspertiisi (diagnostika) eest tuleb tasuda ekspertiisi tasu, kui Frog.ee ei ole vastutav seadmel ilmnenud puuduse kõrvaldamise eest ning seadme remontimine ei ole võimalik. Samuti tuleb tarbijal tasuda ekspertiisi tasu, kui ekspertiisi (diagnostika) tulemusel ei tuvastata seadmel puudust ning seade vastab tootja tehnilistele nõuetele.
Ekspertiisi tasu ei pea maksma eraklient esimese ühe aasta jooksul alates ostu kuupäevast.
Kui tarbija ei nõustu Frog.ee seisukohaga, tuleb tal tõendada:
Kui Frog.ee on andnud seadmele müügigarantii, siis tagab Frog.ee puuduste kõrvaldamise kooskõlas müügigarantii tingimustes tooduga.
Pretensiooni esitamise õiguse kasutamiseks tuleb saata kirjalik avaldus e-posti aadressile info@frog.ee või või helistada meie klienditeeninduse numbrile E-R +372 611 11 11, kus Teid juhendatakse, kuidas kõnealuse toote puhul edasi toimida.
Lisaks pretensiooni esitamise õigustest tulenevatele õigustele on ostjal ka kõik muud EV seadusandlusest tulenevad õigused.
Pretensioonide käsitlemise aeg on 15 päeva ning raha tagasimakse tähtaeg on 14 päeva arvates otsuse tegemisest, kui toodet ei ole võimalik asendada või parandada või kui tarbija on taganenud müügilepingust.